Ivekovićeva ul. 2, 10000, Zagreb
+385 1 7999 201
info@aramon.hr

Business benchmarking

Business benchmarking / Poslovno uspoređivanje

Izaberite 5 konkurentskih ili usporedivih tvrtki i saznajte koliko ste i u čemu dobri. Zatražite razgovor, sastanak, prezentaciju ili jednostavno pošaljite upit za ponudu!

Javite nam se odmah!

Budite uvijek ispred konkurencije!
Vodite posao na temelju objektivnih podataka.

Povoljno i svima dostupno

Tri paketa izvještaja i cijena. Nudimo konkretna rješenja.

Brzo, lako i provjereno!

Vrhunska usluga i brzina izrade uz provjerenu svjetsku metodologiju.

Jasno, pregledno i objektivno!

Infografike, grafovi i tablice uz neovisno stručno mišljenje.

Više od brojeva i grafova! Nudimo konkretna rješenja.

Javite nam se!

Istraživanje provedeno na 660 Europskih proizvođačkih tvrtki pokazalo je:

Tvrtke koje ozbiljno primjenjuju poslovno uspoređivanje (Benchmarking) ostvaruju superiorne rezultate.

Istraživanje London Business School isto tako pokazuje kako većina:

USPJEŠNI

  • Uspoređuju se sa boljima od sebe
  • Ne boje se postaviti si teška pitanja
  • Kontinuirano unapređuju poslovanje

NEUSPJEŠNI

  • Boje se usporedbi i odbijaju ih
  • Imaju nerealno visoko mišljenje o svojoj relativnoj poziciji
  • To ih sprečava u bilo kakvom unapređenju poslovanja

Teško je naći bolju ocjenu koliko dobro radimo od usporedbe s drugima (konkurencijom, tržištem, trendovima i dr.).

Višestruke koristi:

  • Ukazuje na tržišne i druge poslovne potencijale,
  • Pomaže u korištenju slabosti konkurencije,
  • Ukazuje na vlastite slabosti koje treba otkloniti,
  • Usmjerava na definiranje internih ciljeva,
  • Jača motivaciju vlastitog tima,

Što sve uspoređivati?

  • Prihode – po zaposlenom, strukturu, trendove i dr.,
  • Troškove – strukturu, trendove i dr.,
  • Profitabilnost – u cjelini, po jedinici proizvoda (usluge), trendove i dr.,
  • Likvidnost – naplata i plaćanje, cashgap, obrtni kapital i dr.,
  • Praktično, nema ograničenja u parametrima koji se mogu analizirati i uspoređivati.

S kime se uspoređivati?

  • Svakako s najvećim konkurentima i prosjekom djelatnosti
  • Sa tvrtkama iz drugih djelatnosti, posebno u segmentima koje želite unaprijediti
  • Sa trendovima na tržištu, uvažavajući vlastite ciljeve